powered by Biostat. More than statistics
Jakość obsługi Klientów mierzona za pomocą aplikacji do ankietyzacji Aplikacje do ankietyzacji - psychotesty (Case Study) Zmierz lojalność klientów dzięki Net Promoter Score (NPS) w SurvGo Aplikacje do ankietyzacji - badanie jakości obsługi klienta Aplikacje do ankietyzacji - monitorowanie opinii i satysfakcji z obsługi w Urzędzie Miasta Badania opinii klientów urzędów oraz cykliczny monitoring satysfakcji SILESIA Benchamrking - badanie opinii klientów jednostek samorządu terytorialnego (Case Study) Ankietowanie online CAWI w badaniach satysfakcji klienta Obsługa badań monitoringowych - PIWet (case study) Aplikacje do ankietyzacji - monitoring losów studentów PolŚl (Case Study) Badania rynky pracy - ankietyzacja dot. zagrożeń psychospołecznych Elektroniczna dokumentacja medyczna dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego (Case Study) Oprogramowanie do badań - system dla Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego (Case study) Badanie satysfakcji pracowników UKNF (Case Study) Aplikacja do ankietyzacji jako narzędzie do monitoringu Zastosowanie paneli konsumenckich Badania satysfakcji pracowników to wieloaspektowy proces Zalety testu kompetencji w procesie rekrutacji CAWI - metoda badawcza Pozostać wiarygodnym tradycji, czy pójść za duchem czasu? Programy do EDM - jakie są zalety programów do gabinetu do Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM)? Program do gabinetu - jaki wybrać do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej? Program do ankiet Program do Elektronicznej Dokumentacji Medycznej Medfile® EDM oraz ZnanyLekarz.pl zintegrowani Badania marketingowe – oferta Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat® eRecepta – uzyskasz ją także od lekarza online | nowy portal haloDoctor.pl Konsultacje lekarskie online. Co warto wiedzieć przed ich rozpoczęciem? Zwolnienie lekarskie przez Internet Poradnia telemedyczna dla pacjenta. Kardiolog online Recepta online od 49 zł Ankiety online. Szybka ankietyzacja respondentów Market research. Prowadzenie badań rynku Badania statystyczne | Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat® Segmentacja rynku | Rozwój potencjału biznesowego Jak przeprowadzić badanie marketingowe krok po kroku? Porównane metodologii badawczych CATI, CAWI i CAPI oraz plusy i minusy gromadzenia danych przez telefon, Internet i w terenie. 3 rzeczy, o których nie możesz zapomnieć tworząc badanie CAWI Badanie satysfakcji klienta, jako jedna z możliwości ankiet Czemu służy badanie satysfakcji klienta? Jakie pytania warto zadać w ankiecie online dotyczącej tożsamości marki? Ankiety – jak je poprawnie tworzyć? Czy możliwe jest występowanie nieregularnych cykli, mimo stosowania hormonalnych środków antykoncepcyjnych?

Badanie satysfakcji klienta, jako jedna z możliwości ankiet

Możemy wyróżnić wiele rodzajów ankiet, które będą dotyczyć poszczególnych aspektów, jak ankietę badań rynku, badanie zadowolenia z pracy, badanie świadomości marki, czy także badanie satysfakcji pracowników. Ankieta dotycząca badania satysfakcji pracowników przynosi wiele korzyści właścicielom firm, warto się o tym przekonać!

 

Istotność ankiet

Każda z ankiet, która jest przeprowadzana w obrębie przedsiębiorstwa dostarcza właścicielom firmy wiele potrzebnych informacji, które mogą uchronić przedsiębiorstwo przed upadłością, czy podjęciem złych decyzji. Każda jednak ankieta powinna dotyczyć jednego tematu oraz musi posiadać ściśle określony cel. Oczywiście wszystkie tematy ankiet są istotne, lecz warto przyjrzeć się badaniu satysfakcji klienta. Badania satysfakcji klienta są spośród wszystkich rodzajów ankiet jedną z najczęściej używanych.

 

Czego można się dowiedzieć dzięki badaniu satysfakcji klienta?

Tego typu ankiety – badanie satysfakcji klienta - mogą pomóc firmom i organizacjom szybko i dokładnie zmierzyć, jak bardzo zadowoleni są klienci z ich produktu, usługi, wydarzenia lub ogólnie z firmy. Zbieranie opinii klientów może nawet  przyczynić się do zwiększenia sprzedaży i zysków. Twoja ankieta powinna zawierać pytania takie jak:

  • Czy Twój problem został dziś rozwiązany?
  • Czy znalazłeś to, po co przyszedłeś do sklepu?
  • Jak oceniłbyś swoje doświadczenie zakupowe?

W przeciwieństwie do swoich pracowników, nie możesz zmusić swoich klientów do wypełnienia ankiety. Dlatego bardzo ważne jest, aby zadawać właściwe pytania w badaniu satysfakcji klienta. Każde badanie satysfakcji klienta powinno być zróżnicowane oraz angażujące, aby konsumenci z chęcią wypełniali udostępniane przez Ciebie badania. Dzięki przeprowadzeniu takiej ankiety dowiesz się, jaką opinię mają potencjalni klienci, bądź klienci na temat oferowanych przez Ciebie usług oraz produktów. Przeprowadzając takie badanie unikniesz wielu pomyłek, co pozwoli zaoszczędzić Ci czas, a także zasoby finansowe. Jeśli klienci będą zadowoleni z obsługi, jakości produktów i innych aspektów z pewnością wpłynie to na pozyskanie nowych konsumentów.

 

Satysfakcja klienta, jako ważny czynnik

Pomiar satysfakcji klienta jest pierwszym ważnym krokiem do zbudowania fundamentu, na którym Twoja firma może się rozwijać, ponieważ:

  • jest to silny wskaźnik tego, czy konsument jest lojalny wobec Twojej marki i czy ma zamiar ponownie kupić Twój produkt, bądź skorzystać z oferowanej usługi.
  • wiedza i upewnienie się, że klienci są zadowoleni zmniejszy rezygnację z korzystania z Twojego asortymentu, a to wpłynie na wielkość sprzedaży.
  • mierzenie satysfakcji i radzenie sobie z negatywnymi opiniami ograniczy ich wyrażanie w publicznych miejscach, takich jak kanały, grupy dyskusyjne i media społecznościowe.
  • utrzymanie klientów będzie kosztowało Cię mniej, niż pozyskanie nowych. Na podstawie przeprowadzonych badań można stwierdzić, iż stali klienci są skłonni do wydawania większych kwot, niż nowi konsumenci.
  • respondenci wskazujący, że są bardzo zadowoleni z Twojego produktu lub usługi mogą stać się doskonałymi ambasadorami marki.

Nic dziwnego, że badanie satysfakcji klienta jest obecnie zaliczane do jednych z najpopularniejszych form ankiet, gdyż to właśnie dzięki nim właściciele firm dowiadują się, jakie opinie mają ich klienci. Dzięki takim informacjom osoby zarządzające przedsiębiorstwem mogą podejmować lepsze decyzje do dalszej pracy.