powered by Biostat. More than statistics
Jakość obsługi Klientów mierzona za pomocą aplikacji do ankietyzacji Aplikacje do ankietyzacji - psychotesty (Case Study) Zmierz lojalność klientów dzięki Net Promoter Score (NPS) w SurvGo Aplikacje do ankietyzacji - badanie jakości obsługi klienta Aplikacje do ankietyzacji - monitorowanie opinii i satysfakcji z obsługi w Urzędzie Miasta Badania opinii klientów urzędów oraz cykliczny monitoring satysfakcji SILESIA Benchamrking - badanie opinii klientów jednostek samorządu terytorialnego (Case Study) Ankietowanie online CAWI w badaniach satysfakcji klienta Obsługa badań monitoringowych - PIWet (case study) Aplikacje do ankietyzacji - monitoring losów studentów PolŚl (Case Study) Badania rynky pracy - ankietyzacja dot. zagrożeń psychospołecznych Elektroniczna dokumentacja medyczna dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego (Case Study) Oprogramowanie do badań - system dla Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego (Case study) Badanie satysfakcji pracowników UKNF (Case Study) Aplikacja do ankietyzacji jako narzędzie do monitoringu Zastosowanie paneli konsumenckich Badania satysfakcji pracowników to wieloaspektowy proces Zalety testu kompetencji w procesie rekrutacji CAWI - metoda badawcza Pozostać wiarygodnym tradycji, czy pójść za duchem czasu? Programy do EDM - jakie są zalety programów do gabinetu do Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM)? Program do gabinetu - jaki wybrać do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej? Program do ankiet Program do Elektronicznej Dokumentacji Medycznej Medfile® EDM oraz ZnanyLekarz.pl zintegrowani Badania marketingowe – oferta Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat® eRecepta – uzyskasz ją także od lekarza online | nowy portal haloDoctor.pl Konsultacje lekarskie online. Co warto wiedzieć przed ich rozpoczęciem? Zwolnienie lekarskie przez Internet Poradnia telemedyczna dla pacjenta. Kardiolog online Recepta online od 49 zł Ankiety online. Szybka ankietyzacja respondentów Market research. Prowadzenie badań rynku Badania statystyczne | Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat® Segmentacja rynku | Rozwój potencjału biznesowego Jak przeprowadzić badanie marketingowe krok po kroku? Porównane metodologii badawczych CATI, CAWI i CAPI oraz plusy i minusy gromadzenia danych przez telefon, Internet i w terenie. 3 rzeczy, o których nie możesz zapomnieć tworząc badanie CAWI Badanie satysfakcji klienta, jako jedna z możliwości ankiet Czemu służy badanie satysfakcji klienta? Jakie pytania warto zadać w ankiecie online dotyczącej tożsamości marki? Ankiety – jak je poprawnie tworzyć? Czy możliwe jest występowanie nieregularnych cykli, mimo stosowania hormonalnych środków antykoncepcyjnych? Zoom na miesiączkę

Czemu służy badanie satysfakcji klienta?

Przeprowadzanie badań satysfakcji klienta ma wiele zalet, gdyż właściciele przedsiębiorstw mogą uzyskać wiele cennych informacji. Dzięki takim badaniom mogą sprawdzić, czy ich produkty oraz usługi są zgodne z oczekiwaniami klientów. Warto, więc dowiedzieć się jakich dokładnie informacji można się dzięki nim dowiedzieć oraz jakie działania podjąć.

Poszerzenie bazy stałych klientów

Badanie satysfakcji klientów daje przedsiębiorcom możliwość pozyskania klientów, lecz nie tylko. Za pomocą takich badań właściciele mogą na bieżąco badać oczekiwania konsumentów i ich preferencje oraz wychodzić naprzeciw im oczekiwaniom. Dzięki takim działaniom z pewnością uda im się poszerzyć bazę stałych klientów, gdyż nie będą mieli oni powodów do korzystania z usług konkurujących firm. Stali klienci są lojalni wobec danej marki, tak więc pozytywnie wpłynie to na zyski organizacji. Zadowoleni klienci będą polecać usługi i produkty konkretnej firmy przyjaciołom, rodzinie i innym osobom, które na przykład poznali w Internecie. Zwiększy to także zasięgi firmy, gdyż coraz to nowsze osoby będą dowiadywały się o istnieniu danej marki. Klienci doceniają to, że właściciele przedsiębiorstw dbają o ich zadowolenie z oferowanych dóbr poprzez przeprowadzanie badań satysfakcji klientów. Warto więc przeprowadzać badania satysfakcji klienta, gdyż z pewnością właściciele firmy poszerzą bazę stałych klientów, a co więcej pozyskają wiele nowych konsumentów.

Ograniczenie negatywnych opinii

Dzięki przeprowadzaniu badań satysfakcji klientów właściciele przedsiębiorstw mogą znacząco ograniczyć ilość negatywnych opinii pozostawianych w sieci. Pytając po każdym zakupie klienta czy jest zadowolony możemy szybko i sprawnie dowiedzieć się kto jest zadowolony z zakupionego produktu, bądź usług, czy też nie. Z każdym konsumentem, który podzielił się negatywną opinią powinien skontaktować się konsultant na przykład z działu obsługi klienta, aby przeprosić za jakość, cenę, bądź czas realizacji w zależności od tego, co spowodowało, że konsument był niezadowolony. Pracownik z pewnością przeprosi za niedogodności oraz zaoferuje jakiś dodatek, aby polepszyć wizerunek firmy, jak bon na zakupy, czy zniżkę na kolejną transakcję. Badanie satysfakcji klienta sprawi, że w Internecie nie pojawi się zbyt wiele negatywnych opinii. Włynie to pozytywnie na pozyskiwanie nowych konsumentów, gdyż zdecydowana część społeczeństw w dzisiejszych czasach zwraca uwagę na opinie wystawione przez użytkowników sieci.

Łatwość realizacji badania satysfakcji klienta

Badanie satysfakcji klienta może być przeprowadzone na wiele sposobów, lecz najczęściej jest realizowane za pomocą ankiety online. Dzieje się tak dlatego, gdyż zdecydowana większość społeczeństwa korzysta z Internetu i jest to najwygodniejsza forma komunikacji. Warto także zauważyć, iż istnieje wiele narzędzi do przeprowadzania ankiet online, jak SurvGo™, co zdecydowanie usprawnia proces przygotowania kwestionariusza ankiety internetowej. Dzięki skorzystaniu z takiego narzędzia właściciele firm mogą zaoszczędzić dużo czasu, a także stworzyć ciekawe, angażujące badanie satysfakcji klienta.

Jak widać badania satysfakcji klienta mają wiele zalet, a także są niezwykle użytecznym narzędziem dla osób zarządzających przedsiębiorstwami. Dzięki nim mogą pozyskać nowych klientów, stałych konsumentów, a także ograniczyć liczbę negatywnych opinii. Z pewnością wpłynie to korzystnie na funkcjonowanie danej jednostki.