powered by Biostat. More than statistics
Jakość obsługi Klientów mierzona za pomocą aplikacji do ankietyzacji Aplikacje do ankietyzacji - psychotesty (Case Study) Zmierz lojalność klientów dzięki Net Promoter Score (NPS) w SurvGo Aplikacje do ankietyzacji - badanie jakości obsługi klienta Aplikacje do ankietyzacji - monitorowanie opinii i satysfakcji z obsługi w Urzędzie Miasta Badania opinii klientów urzędów oraz cykliczny monitoring satysfakcji SILESIA Benchamrking - badanie opinii klientów jednostek samorządu terytorialnego (Case Study) Ankietowanie online CAWI w badaniach satysfakcji klienta Obsługa badań monitoringowych - PIWet (case study) Aplikacje do ankietyzacji - monitoring losów studentów PolŚl (Case Study) Badania rynky pracy - ankietyzacja dot. zagrożeń psychospołecznych Elektroniczna dokumentacja medyczna dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego (Case Study) Oprogramowanie do badań - system dla Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego (Case study) Badanie satysfakcji pracowników UKNF (Case Study) Aplikacja do ankietyzacji jako narzędzie do monitoringu Zastosowanie paneli konsumenckich Badania satysfakcji pracowników to wieloaspektowy proces Zalety testu kompetencji w procesie rekrutacji CAWI - metoda badawcza Pozostać wiarygodnym tradycji, czy pójść za duchem czasu? Programy do EDM - jakie są zalety programów do gabinetu do Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM)? Program do gabinetu - jaki wybrać do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej? Program do ankiet Program do Elektronicznej Dokumentacji Medycznej Medfile® EDM oraz ZnanyLekarz.pl zintegrowani Badania marketingowe – oferta Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat® eRecepta – uzyskasz ją także od lekarza online | nowy portal haloDoctor.pl Konsultacje lekarskie online. Co warto wiedzieć przed ich rozpoczęciem? Zwolnienie lekarskie przez Internet Poradnia telemedyczna dla pacjenta. Kardiolog online Recepta online od 49 zł Ankiety online. Szybka ankietyzacja respondentów Market research. Prowadzenie badań rynku Badania statystyczne | Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat® Segmentacja rynku | Rozwój potencjału biznesowego Jak przeprowadzić badanie marketingowe krok po kroku? Porównane metodologii badawczych CATI, CAWI i CAPI oraz plusy i minusy gromadzenia danych przez telefon, Internet i w terenie. 3 rzeczy, o których nie możesz zapomnieć tworząc badanie CAWI Badanie satysfakcji klienta, jako jedna z możliwości ankiet Czemu służy badanie satysfakcji klienta? Jakie pytania warto zadać w ankiecie online dotyczącej tożsamości marki? Ankiety – jak je poprawnie tworzyć? Czy możliwe jest występowanie nieregularnych cykli, mimo stosowania hormonalnych środków antykoncepcyjnych?

Jakie pytania warto zadać w ankiecie online dotyczącej tożsamości marki?

Bardzo ważnym faktem jest, aby upewnić się, że Twoja marka przekazuje taki rodzaj wiadomości i sprawia takie wrażenie, jakie chcesz, aby sprawiała. A jedynym sposobem, aby się o tym przekonać, jest przeprowadzenie badania tożsamości marki. Dzięki badaniu tożsamości marki przeprowadzonym za pomocą ankiety online uzyskasz cenne informacje.

Prostota ankiet online

 

Z pewnością nie raz przeglądałeś różnego rodzaju ankiety online, które mogły wydawać Ci się skomplikowane. Jednak przeprowadzenie ankiety internetowej nie musi być trudne i czasochłonne ze względu na istniejące możliwości. Dzięki takim narzędziom do przeprowadzania badań online, jak SurvGo™ można w szybki i prosty sposób przeprowadzić ankietę internetową. Aby zrealizować takie badanie wystarczy przygotować zestaw pytań i wpisać do poszczególnych typów pytań – otwartych i zamkniętych. Warto jednak mieć świadomość, jak różne mogą być ich treści.

Popularne pytania w badaniu tożsamości marki

 

Istnieje wiele pytań, które warto zadać przeprowadzając ankiety online na temat tożsamości marki. Każde pytanie da nam inne dane, dlatego warto sprecyzować je bardzo dokładnie. Każde pytanie może być zadane poprzez pytanie otwarte, bądź zamknięte. W przypadku pytań otwartych respondent wpisuje odpowiedź własnymi słowami, dzieląc się własną refleksją. Jednak w pytaniach zamkniętych osoba udzielająca odpowiedzi wybiera odpowiedź z podanych możliwości. Oto najpopularniejsze pytania wykorzystywane w badaniu tożsamości marki:

  • Co sprawia, że nasza marka jest wyjątkowa w stosunku do konkurencji? – W tym pytaniu możesz skorzystać z pytań zamkniętych wielokrotnego wyboru. Zamiast  dopuszczać tylko jeden wybór, pozwalasz respondentom na wybranie więcej niż jednej opcji.
  • W porównaniu z konkurencją, gdzie plasujemy się w tej specjalności? - Opcja odpowiedzi na to pytanie będzie miała skalę, która pozwoli respondentowi wybrać tylko jedną z opcji na przykład od świetnej do fatalnej.
  • Co uważasz na temat naszej firmy? - Możesz ustawić to pytanie jako tekst otwarty lub pojedynczy wybór spośród pytań wielokrotnego wyboru. To, jaki typ pytania wybierzesz, zależy od tego, czy masz już idee, które próbowałeś przekazać poprzez swój marketing lub reklamę, a także od liczby odpowiedzi, które spodziewasz się otrzymać. Jeśli spodziewasz się wielu odpowiedzi, możesz użyć pytania wielokrotnego wyboru, aby ułatwić analizę danych; w przeciwnym razie pytanie otwarte może doprowadzić do znalezienia nieoczekiwanych trendów w odpowiedziach. Jeśli używasz pytań wielokrotnego wyboru, pamiętaj, aby uwzględnić opcję "inne".
  • Czy istnieje jakaś niezaadresowana potrzeba, na której powinniśmy się skupić? Jeśli tak, co to jest? - Oczywiście, musi to być pytanie składające się z dwóch części, z opcją pojedynczego wyboru TAK lub NIE, jak również z polem na komentarz, aby zbadać potrzebę.

Jak widać przeprowadzenie ankiety online nie jest trudnym zadaniem i każdy może sobie z nim poradzić. Tworząc ankietę warto mieć świadomość, jak wiele pytań można zadać w badaniu tożsamości marki. Taka ankieta z pewnością dostarczy przedsiębiorcom wielu cennych informacji. Dzięki takim danym będziesz mógł wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, co zwiększy Twoje zyski.