powered by Biostat. More than statistics
Jakość obsługi Klientów mierzona za pomocą aplikacji do ankietyzacji Aplikacje do ankietyzacji - psychotesty (Case Study) Zmierz lojalność klientów dzięki Net Promoter Score (NPS) w SurvGo Aplikacje do ankietyzacji - badanie jakości obsługi klienta Aplikacje do ankietyzacji - monitorowanie opinii i satysfakcji z obsługi w Urzędzie Miasta Badania opinii klientów urzędów oraz cykliczny monitoring satysfakcji SILESIA Benchamrking - badanie opinii klientów jednostek samorządu terytorialnego (Case Study) Ankietowanie online CAWI w badaniach satysfakcji klienta Obsługa badań monitoringowych - PIWet (case study) Aplikacje do ankietyzacji - monitoring losów studentów PolŚl (Case Study) Badania rynky pracy - ankietyzacja dot. zagrożeń psychospołecznych Elektroniczna dokumentacja medyczna dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego (Case Study) Oprogramowanie do badań - system dla Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego (Case study) Badanie satysfakcji pracowników UKNF (Case Study) Aplikacja do ankietyzacji jako narzędzie do monitoringu Zastosowanie paneli konsumenckich Badania satysfakcji pracowników to wieloaspektowy proces Zalety testu kompetencji w procesie rekrutacji CAWI - metoda badawcza Pozostać wiarygodnym tradycji, czy pójść za duchem czasu? Programy do EDM - jakie są zalety programów do gabinetu do Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM)? Program do gabinetu - jaki wybrać do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej? Program do ankiet Program do Elektronicznej Dokumentacji Medycznej Medfile® EDM oraz ZnanyLekarz.pl zintegrowani Badania marketingowe – oferta Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat® eRecepta – uzyskasz ją także od lekarza online | nowy portal haloDoctor.pl Konsultacje lekarskie online. Co warto wiedzieć przed ich rozpoczęciem? Zwolnienie lekarskie przez Internet Poradnia telemedyczna dla pacjenta. Kardiolog online Recepta online od 49 zł Ankiety online. Szybka ankietyzacja respondentów Market research. Prowadzenie badań rynku Badania statystyczne | Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat® Segmentacja rynku | Rozwój potencjału biznesowego Jak przeprowadzić badanie marketingowe krok po kroku? Porównane metodologii badawczych CATI, CAWI i CAPI oraz plusy i minusy gromadzenia danych przez telefon, Internet i w terenie.

Market research. Prowadzenie badań rynku

Wykorzystanie badań typu market research jest dobrym rozwiązaniem dla przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać swój biznes – adekwatne do potrzeb konsumentów i panujących trendów rynkowych. Wykorzystaj najlepsze i sprawdzone metody badań naukowych i przekuj je w sukces biznesowy, dzięki Centrum Badawczo-Rozwojowemu BioStat®.

 

Jak prowadzić badania?

 

Prowadzenie badan Market research powierz najlepszym specjalistom w dziedzinie: statystyki, badań rynku, analiz ekonomicznych, socjologii, matematyki stosowanej, czy też statystyki medycznej. Dzięki rzetelnym badaniom prowadzonym od ponad 15 lat specjaliści Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat odnoszą sukces badawczy na polu współpracy z małymi jak i dużymi przedsiębiorstwami w sektorach takich jak:

 

  • medycyna oraz farmacja,
  • turystyka i transport,
  • bankowość i sektor finansowy,
  • branża FMCG,
  • instytucje życia publicznego,
  • szkolnictwo wyższe.

 

Prowadzenie badań na zasadzie partnerskiej współpracy może przynieść kluczowe korzyści w zakresie planowania działań firmy dotyczących: stabilizacji rynkowej, poznania charakterystyki konsumentów i odbiorców, identyfikowania potrzeb, wypracowania nowych strategii promocyjnych produktów i usług, poprawy sytuacji firmy względem konkurencji. Najlepszej jakości badania prowadzone są w oparciu o sprawdzone metody. Tego rodzaju badania prowadzi Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat®.

 

Sprawdzone metody i techniki badań

 

Jakościowe i ilościowe metody badań stosowane są od ponad 15 lat w ciągu realizacji projektów biznesowych oraz naukowych przez profesjonalistów Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat®. Począwszy od opracowania planu badawczego i wskazania próby badawczej, aż po przygotowanie raportu badawczego – specjaliści – naukowcy oraz praktycy, przygotowują wysokiej jakości research rynku i opinii dzięki któremu przedsiębiorca może realizować założone przez siebie cele strategiczne.

 

Poza wskazanymi elementami, jak raport badawczy oraz opracowanie planu badawczego, badania tj: kwestionariusze internetowe, ankietyzacja telefoniczna, wywiady kwestionariuszowe bezpośrednie oraz wywiady kwestionariuszowe wspomagane komputerowo; badacze realizują również:

 

 

  • przygotowanie kwestionariuszy ankiet,
  • wsparcie merytoryczne w trakcie realizacji badań,
  • gromadzenie i analizę danych,
  • opracowanie wyników badań.

 

Jakościowe metody market research

 

Pośród realizowanych badań jakościowych, największą popularnością cieszy się dwustopniowa analiza danych oparta o badanie IDI oraz FGI.


Charakteryzują się one wysokim stopniem pogłębienia i skupieniem na odczuciach oraz spostrzeżeniach grupy docelowej. Cykl wywiadów IDI ma służyć uzyskaniu opinii jednostkowych na konkretny temat.


Kolejny etap to zogniskowane wywiady FGI, które mają służyć eksploracji zebranych danych w trakcie wywiadów IDI. Poza eksploracją i weryfikacją informacji pozwalają one także na zdobycie nowych informacji, które wcześniej nie były możliwe do uzyskania.

 

Innego typu badania ilościowe, które wykorzystywane są w trakcie market research to:

 

 

  • analiza SWOT,
  • studium przypadku,
  • desk research.

 

Wybierz najlepszego typu badania dla swojego przedsiębiorstwa i osiągnij sukces w branży. Sięgnij po więcej z Centrum Badawczo-Rozwojowym BioSatat® !

Tagi

medical market research pharma market research badania marketingowe Badania rynku market research