powered by Biostat. More than statistics
2021-01-01 bez kategorii
Porównane metodologii badawczych CATI, CAWI i CAPI oraz plusy i minusy gromadzenia danych przez telefon, Internet i w terenie.
Rewolucja internetowa drastycznie zmieniła badania rynkowe, zwiększając liczbę opcji w porównaniu do poprzednich metodologii badawczych. Technologia zmieniła zasady i spowodowała...
2020-12-17 bez kategorii
Jak przeprowadzić badanie marketingowe krok po kroku?
Badanie marketingowe to proces zbierania informacji. Dzięki uzyskanym i zebranym informacjom możemy poprawić pozycję firmy, czy też marki na rynku. Dowiemy się kim są nasi klienci,...
2020-10-14 bez kategorii
Segmentacja rynku | Rozwój potencjału biznesowego
Proces dzielenia rynku potencjalnych klientów na grupy lub segmenty w oparciu o różne charakterystyki to segmentacja rynku. Tworzone segmenty składają się z konsumentów,...
2020-10-13 bez kategorii
Badania statystyczne | Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat®
Rzetelne badania statystyczne służą sprawdzeniu kondycji firmy funkcjonującej na rynku. Aktualna sytuacja kryzysu sprawia, że badania statystyczne umożliwią kontakt ze specjalistami...
2020-07-20 bez kategorii
Market research. Prowadzenie badań rynku
Wykorzystanie badań typu market research jest dobrym rozwiązaniem dla przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać swój biznes – adekwatne do potrzeb konsumentów...
2020-06-03 bez kategorii
Ankiety online. Szybka ankietyzacja respondentów
Badania ankietowe prowadzone za pomocą narzędzi elektronicznych są jedną z najskuteczniejszych metod do gromadzenia danych od docelowej grupy respondentów, w sposób szybki,...