Kompetencje pracownika – samoocena oraz ocena pozostałych osób oceniających
Ocena kompetencji pracownika
Analiza kompetencji pracownika na tle innych pracowników.
Kompetencje pracownika – samoocena oraz ocena przełożonego / współpracowników / podwładnych / klientów
Badania 360 - Rysunek 2
Badania 360 - Rysunek 3
Ocena kompetencji pracownika
Porównania prezentowane są na odpowiednich wykresach, z uwzględnieniem standardowej dla badań 360° procedury polegającej na wskazywaniu:
- ukrytych mocnych stron (niższa samoocena kompetencji względem średniej ocen uzyskanych od innych osób)
- mocnych stron (taka sama lub podobnie wysoka samoocena kompetencji względem średniej ocen uzyskanych od innych osób)
- rozbieżności (wyższa samoocena kompetencji względem ocen uzyskanych od innych osób
- obszarów wymagających rozwoju – taka sama lub podobnie niska samoocena kompetencji względem średniej ocen uzyskanych od innych osób)