Aplikacja

Badania satysfakcji pacjentów

Usługa skierowana jest do szpitali, klinik, POZ i innych podmiotów leczniczych których celem jest doskonalenie jakości świadczonych usług oraz skuteczne przejście procedury akredytacyjnej.

Aplikacja BSP (badanie satysfakcji pacjentów) realizuje badania zgodnie z najnowszymi standardami akredytacyjnymi Ministra Zdrowia z dnia 28 października 2015r. (28.10.2015).

powered by Biostat. More than statistics

Aplikacja Badanie Satysfakcji Pacjentów

Badanie opinii i doświadczeń pacjentów pozwala na ocenę responsywności personelu medycznego na potrzeby psychologiczne pacjentów.

Warunkiem jest właściwy dobór próby pacjentów, poprawność metodologiczna badania opinii pacjentów, uwzględniająca możliwość pozytywnego zafałszowania wyników w sytuacjach gdy pacjenci z uwagi na rzeczywistą lub domniemaną zależność od podmiotu udzielają odpowiedzi korzystniejszej dla tego podmiotu niżby to wynikało, z ich przekonania.

Wariant podstawowy
Samodzielna realizacja w jednostce Zamawiającego
  • Ankieta do samodzielnego przeprowadzenia badania satysfakcji, zaprojektowana z uwzględnieniem specyfiki podmiotu
  • Dostęp do platformy online zawierającej:
    • moduł statystyk i raportowania
    • moduł umożliwiający przeglądanie odpowiedzi oraz wprowadzanie danych
Gratis: ankieta internetowa online, udostępniana na stronie www. placówki medycznej.
Wariant rozszerzony
Realizacja badania po stronie firmy badawczej
  • Ankiety satysfakcji pacjenta zaprojektowane zgodnie ze specyfiką placówki medycznej
  • Dostęp do elektronicznej aplikacji, która posiada:
    • Moduł statystyk i raportów
    • Moduł przeglądu odpowiedzi
  • Przeprowadzenie badania techniką CATI (wywiady telefoniczne)
  • Reprezentatywna próba do badania

Gratis: Ankieta elektroniczna online do umieszczenia na portalu jednostki medycznej.

W 30 numerze czasopisma "Działalność lecznicza w praktyce" znajdą Państwo publikację "Wiedza na wyciągnięcie ręki" autorstwa ekspertów z zakresu badań satysfakcji pacjentów. Artykuł obejmuje tematykę projektowania oraz realizacji na każdym etapie procesu badawczego: od wyboru zakresu i obszarów badania, technik, próby badawczej, skonstruowania narzędzia, aż po analizę oraz prezentacje wyników. Lektura tekstu pozwala dowiedzieć się, jak powinien wyglądać prawidłowy przebieg badań satysfakcji pacjentów.