powered by Biostat. More than statistics
2017-09-27 bez kategorii
Jakość obsługi Klientów mierzona za pomocą aplikacji do ankietyzacji
Chcesz zachować konkurencyjność swojej firmy i osiągać stale wzrastające zyski ze sprzedaży? Uda Ci się to jedynie pod warunkiem zapewnienia wysokiej satysfakcji Klientów –...
2017-09-27 bez kategorii
Aplikacje do ankietyzacji - psychotesty (Case Study)
Na zlecenie Zakładu Psychologii Pracy Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi zrealizowaliśmy projekt, który miał na celu opracowanie i wdrożenie aplikacji do prowadzenia badań Skalą...
2017-09-27 bez kategorii
Aplikacje do ankietyzacji - badanie jakości obsługi klienta
Jakość obsługi klienta to jeden z czynników, który warunkuje satysfakcję nabywcy z dokonanej transakcji - potwierdzają to wyniki autorskiego ogólnopolskiego sondażu,...
2017-10-03 bez kategorii
Aplikacje do ankietyzacji - monitorowanie opinii i satysfakcji z obsługi w Urzędzie Miasta
Przykładem wdrożenia aplikacji do badań jakości obsługi jest oprogramowanie powstałe w ramach PO WER. Działania 2.18. „Wysokiej jakości usługi administracyjne”. Stworzyliśmy...
2017-10-23 bez kategorii
Badania opinii klientów urzędów oraz cykliczny monitoring satysfakcji
Jakość obsługi to aspekt istotny z punktu widzenia satysfakcji klienta nie tylko w sferze klasycznego rynku produktów i usług, ale także - w sferze usług administracji publicznej....
2017-10-03 bez kategorii
SILESIA Benchamrking - badanie opinii klientów jednostek samorządu terytorialnego (Case Study)
Na przełomie marca i kwietnia 2014 roku zrealizowaliśmy projekt  pn. „Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej w urzędach miast na prawach powiatu, urzędach...