powered by Biostat. More than statistics
2019-01-24 bez kategorii
Jakość obsługi Klientów mierzona za pomocą aplikacji do ankietyzacji
Chcesz zachować konkurencyjność swojej firmy i osiągać stale wzrastające zyski ze sprzedaży? Uda Ci się to jedynie pod warunkiem zapewnienia wysokiej satysfakcji Klientów –...
2019-01-24 bez kategorii
Ankietowanie online CAWI w badaniach satysfakcji klienta
Badania satysfakcji klientów oraz ich lojalności można wykonywać między innymi drogą internetową. Ankietyzacja online pozwala na dotarcie do dużej grup odbiorców w krótkim...
2019-01-24 bez kategorii
Badanie satysfakcji pracowników UKNF (Case Study)
  Na przełomie 2014 i 2015 roku przeprowadzaliśmy kompleksowe badanie satysfakcji pracowników Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego. UKNF jest instytucją, za pośrednictwem...
2019-01-24 bez kategorii
SILESIA Benchamrking - badanie opinii klientów jednostek samorządu terytorialnego (Case Study)
Na przełomie marca i kwietnia 2014 roku zrealizowaliśmy projekt  pn. „Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej w urzędach miast na prawach powiatu, urzędach...
2019-01-24 bez kategorii
Oprogramowanie do badań - system dla Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego (Case study)
W odpowiedzi na zlecenie Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego opracowaliśmy system zdalnego zbierania danych za pośrednictwem telefonów komórkowych.   Realizacja...
2019-01-24 bez kategorii
Badania opinii klientów urzędów oraz cykliczny monitoring satysfakcji
Jakość obsługi to aspekt istotny z punktu widzenia satysfakcji klienta nie tylko w sferze klasycznego rynku produktów i usług, ale także - w sferze usług administracji publicznej....